Toimitus 1-3 vrk
Ilmainen vaihto
Toimituskulut alk 0 eur

Toimitusehdot

Pyrimme lähettämään tilaamasi tuotteet normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa ja tilaus on yleensä noudettavissa 2-4 arkipäivän kuluessa (koskee Suomen sisäisiä toimituksia).
Toimitusaika saattaa hieman muuttua, jos on esim. poikkeuksellinen ruuhka tilausten käsittelyssä, tai jos joidenkin tuotteiden varastosaldoissa on virheitä.
Usein juhlapyhien jälkeen tilausten käsittely saattaa olla ruuhkautunut, koska pyhien aikaan ei tilauksia käsitellä. Myös esim. kesälomien aikaan saattaa joskus toimitusajat hieman muuttua.
Emme myöskään vastaa kuljetusliikkeistä johtuvista viivästyksistä ( esim. Posti tai Matkahuolto).
Ennen klo 15 tulleet tilaukset pyrimme ja onnistumme usein lähettämään asiakkaille jopa samana päivänä, ja siinä tapauksessa tilaus on yleensä noudettavissa jo seuraavana päivänä, mutta saman päivän lähetys ei aina onnistu.
Mikäli jotain tilaamaasi tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavana, tai sen toimitus viivästyy merkittävästi, niin ilmoitamme sinulle.
Siinä tapauksessa voit hyväksyä muuttuneen toimitusajan, tai voit tehdä muutoksia tilaukseesi, tai halutessasi hyvitämme maksun toimittamatta jääneestä tuotteesta. 
Usein myös voimme hyvittää toimituksen pidempää viivästystä tilauksen mukaan laitettavalla lahjatuotteella.
Jos tuotteelle on ilmoitettu normaalia pidempi toimitusaika esim. n. 1-2 viikkoa, niin se tarkoittaa että kyseistä tuotetta on meille  tulossa lisää, mutta toimitusaika on arvio, joten se saattaa joskus hieman suuntaan tai toiseen, johtuen tavarantoimittajasta tai tehtaasta. Joskus tuote saattaakin tulla luvattua nopeammin ja joskus luvattua  myöhemmin.
Jos arvioitu pidempi toimitusaika muuttuu muutamilla päivillä tai noin viikolla arvioidusta, emme yleensä ilmoittele asiasta erikseen, mutta jos tulee esim. useamman viikon viivästys, ilmoitamme asiasta.
Lähetämme koko tilauksen yleensä kerralla samassa paketissa, joten jos tilaus sisältää sekä varastossamme olevia tuotteita sekä pidemmän toimitusajan tuotteita, niin tilaus lähetetään vasta kun kaikki tuotteet ovat meillä valmiina, jollei asiakkaan kanssa erikseen sovita muuta.
Emme vastaa mahdollisista vahingoista, jotka ovat johtuneet arvioidun toimitusajan ylittymisestä.
Huomaathan että esim. juhlapyhien aikaan tai poikkeavien olosuhteiden vallitessa toimitusajat ovat usein normaalia pidempiä.
Esim. jos on ilmoitettu toimitusajaksi n.1-2 viikkoa, niin usein se muuttuu, jos siihen väliin osuu juhlapyhiä esim. joulu, uusivuosi, pääsiäinen ym.

Muista tarkistaa että tilauksessasi on sähköpostiosoite kirjoitettu oikein, muuten  tilausvahvistus ei tule perille, emmekä myöskään saa sinuun yhteyttä s-postilla. Tarkista myös tilaukseesi laittamasi puhelinnumeron oikeellisuus, jotta saapumisilmoitus tulee perille, ja myös jotta voimme olla sinuun tarvittaessa yhteydessä myös puhelimitse, jos tilauksessasi on jotain muuta selvitettävää, puhelinnumero usein nopeuttaa ja helpottaa asioiden selvittämistä.

Posti ja Matkahuolto lähettävät saapumisilmoituksen myös tekstiviestillä sähköisen saapumisilmoituksen lisäksi.

Voit tilausta tehdessäsi myös valita vaihtoehdon "Nouto myymälästä", tässä tapauksessa toimituskulut ovat aina 0 euroa.
Tilaus täytyy olla maksettuna ennen noutoa ja on noudettava periaatteessa14 vrk kuluessa tilausvahvistuksesta.
S-postiin tulee ilmoitus, kun tilaus on valmiina ja noudettavissa.
Ota tilausvahvistus tai kuitti, sekä henkilötodistus mukaan tilausta noutaessasi.
Jos asiakas ei nouda myymälänouto-tilaustaan, se ei ole normaali tilauksen peruutus, siinä tapauksessa veloitamme 10,00 euroa käsittelykuluja.
Lisäksi saattaa jäädä maksettavaksi laskutusyhtion perimiä laskutuslisiä, mikäli tilauksen maksutavaksi on valittu lasku tai osamaksu.

Jos tilauksen maksutavaksi on valittu lasku tai osamaksu, niin asiakas on aina vastuussa laskun maksamisesta laskutusyhtiölle, koska kyseessä on asiakkaan ja laskutusyhtiön välinen sopimus.
Myös mahdollisista muistutus- tai perintäkuluista vastaa asiakas, joten lasku kannattaa aina maksaa ajoissa, vaikka tuotteen toimitus viivästyisi.
Streetbeat sitten tapauksesta riippuen antaa alennusta hinnan osahyvityksen muodossa tai lahjatuotteena, tai tarvittaessa hyvitämme koko laskun summan (ilman muistutus- tai perintäkuluja) mikäli asiakas haluaa peruuttaa tilauksen liian pitkäksi venyneen toimitusajan takia.

Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilauksesi, saat automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostiin, joka on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on saapunut.
Jos tilausvahvistusta ei ole tullut, kannattaa tarkistaa roskapostikansio, sekä oletko kirjoittanut tilaukseesi s-postiosoitteesi oikein.

Maksutavat

  • Verkkopankit  
  • Luottokortit:  Visa & MasterCard, American Express
  • Ennakkomaksu eli tilisiirto haluamallasi tavalla
  • Laskulla tai osamaksulla: Walley (Collector), OP Lasku, OP tililuotto, Alisa yrityslasku
  • Mobiilimaksut:  MobilePay, Pivo, Siirto. Apple Pay

Maksusivulle siirtyessäsi voit valita haluamasi maksutavan, ja sieltä pääset myös näkemään kuvauksen jokaisesta laskutusmaksutavasta.

Huomaathan että laskua tai osamaksua tarjoavilla eri yrityksillä on erilaisia ehtoja, näet nämä klikkaamalla kohtaa "säännöt ja erityisehdot"

Verkkopankki- ja luottokorttimaksut, lasku- ja osamaksu, sekä mobiilimaksut vahvistuvat meille maksetuiksi heti, joten nopea toimitus.

Ennakkomaksu tilisiirrolla on lähinnä varavaihtoehto, ja sen voi valita, jos esimerkiksi sinulla ei ole mahdollisuutta maksaa tilausta tilauksen tekohetkellä verkkopankissasi, luottokortilla, mobiilimaksulla, tai jos et pysty valitsemaan lasku- tai osamaksuvaihtoehtoa.
Voit maksutiedoilla käydä suorittamassa maksun myöhemmin haluamallasi tavalla esim.  verkkopankissa, maksuautomaatilla tai pankin konttorissa.
Saat tilausvahvistuksen yhteydessä tulostettavaksi tiedot tilisiirtoa varten.
Kun maksusi näkyy tilillämme, tilauksesi postitetaan.
Maksun tulee näkyä 3 arkipäivän sisällä tilausvahvistuksesta tilillämme.
Näin varmistat, että tuotteet pidetään varattuina sinulle.
Ennakkomaksu vaihtoehdossa joudumme tarkistamaan maksut tililtämme manuaalisesti jälkikäteen, joten tilauksen toimitus saattaa hieman viivästyä tästä syystä.

Maksutavoista on poistunut postiennakko ja bussiennakko vaihtoehto.

Streetbeat ei itse hoida lasku- tai osamaksupalvelua, vaan palvelun tarjoaa laskutuspalvelua tuottava yritys.
Maksuliikenteen meidän ja eri maksupalveluiden tuottajien välillä hoitaa Paytrail.

Toimituskulut

Toimituskulut Suomessa lähimpään postiin, postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin, sekä Matkahuollon noutopisteisiin: 5,90 €
(Maksettaessa ennakkomaksuna, verkkopankilla,  luottokortilla, tai laskulla/osamaksulla).

Suomessa postin kautta kotiin toimitettuna: 9,90 €
(Maksettaessa ennakkomaksuna, verkkopankilla, luottokortilla tai laskulla/osamaksulla).

Myymälästä noudettaessa: 0 €

Muihin EU maihin toimituskulut on: 20 €

Yli 100 euron tilaukset kotimaassa ilman toimituskuluja, ei koske kotiinkuljetuspaketteja.

Palautukset / Vaihdot

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus, myöhemmin tehtävistä palautuksista täytyy sopia tapauskohtaisesti.
JOULUKUUSSA TEHTYIHIN TILAUKSIIN PALAUTUS- JA VAIHTOAIKA LOPPIAISEEN ASTI !
Vaihdot ovat edelleen yhden kerran maksuttomia (koskee vain Suomen sisäisiä tilauksia). Palautuksissa asiakkaan omavastuu on 4,90 euroa (koskee vain Suomen sisäisiä tilauksia).
Jos palautat verkko-ostoksen muusta maasta kuin Suomesta, tulee sinun itse maksaa palautuksen postikulu kokonaisuudessaan pakettia lähettäessäsi, asiakaspalautusnumero ei siis toimi ulkomailta asiakaspalautusta lähettäessä.
Huomaathan, että palautusoikeus koskee vain verkkokauppa-ostoksia, ei myymälässä tehtyjä ostoksia.
Huom. Jos tilaukseesi on ollut valittuna toimitustavaksi  "nouto myymälästä" niin siinä tapauksessa myös vaihdot tai palautukset on aina tehtävä myymälässä.

Meillä on Helsingin kivijalkamyymälässä kaikissa tuotteissa 2 viikon vaihto-oikeus (jollei erikseen muuta sovita), myös ale-tuotteissa, mutta ei ole mahdollisuutta saada maksua takaisin.
Tuotteet voi vaihtaa toisiin tuotteisiin, tai lahjakorttiin.
Myymäläostosten palautukset ja vaihdot tulee tehdä myymälässä paikan päällä.
Verkkokauppa-ostosten maksupalautuksissa hyvitämme toimituskulut halvimman toimituskulun mukaan, eli jos asiakas on valinnut tilaukseensa kalliimman toimitustavan, esim. kotiinkuljetuksen, niin emme hyvitä halvimman toimituskulun ylittävää summaa.
Ilmainen vaihto-oikeus ei kuitenkaan koske lahjatuotteita, eli tilaajalahjana saadun tuotteen voi vaihtaa ainoastaan muiden tuotteiden vaihdon yhteydessä.
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun tai osamaksun, niin palautuksista hyvitämme laskulta tuotteiden summan vähennettynä palautuksen omavastuu osuudella. 
Joten jos laskulle jää pääomaa, niin laskutusyhtiöistä riippuen sinulta saatetaan veloittaa kuitenkin mahdolliset laskutuslisät, jotka riippuvat valitsemastasi laskutusyhtiöstä.
Laskulla tehdyissä tilauksissa annamme asiakkaalle mahdollisuuden toimia myös niin, että voit maksaa palautuskulun suoraan tilillemme, jolloin perumme koko laskun, eikä sinulle jää laskutuslisiä maksettavaksi, mikäli olet palauttanut kaikki tuotteet.
Ilmoita meille, mikäli haluat käyttää tätä vaihtoehtoa!
Huomaathan myös, että jos tilaamiesi tuotteiden summa on alunperin ollut yli 100 euroa ja olet saanut tilauksesi ilman toimituskuluja, ja jos palautusten jälkeen tilauksen loppusumma jää alle 100 euron, niin tämä toimituskulu-etu menetetään ja hyvitettävästä summasta vähennetään toimituskuluja vastaava summa.
Asiakas on kerran oikeutettu vaihtamaan tuotteen toiseen veloituksetta.
Jos laskulla tehdyssä tilauksessa on kyse tuotteen vaihdosta kalliimpaan tuotteeseen, tulee hinnan erotus maksaa aina suoraan tilillemme, koska emme voi koskaan muuttaa laskun summaa suuremmaksi.
Asiakkaan tulee aina ilmoittaa meille sähköpostilla ennen tuotteen palauttamista tai vaihtoa,  vastausviestinä tulee tarkat palautus- ja vaihto-ohjeet.
Voit myös soittaa meille, jolloin voimme neuvoa palautus-asioissa, mutta siinäkin tapauksessa tarvitsemme sähköpostilla tehdyn palautusilmoituksen. Emme kuitenkaan aina ehdi vastata puhelimeen.
Älä laita meille palautus- tai reklamaatio-ilmoitusta some kanavissa tai tekstiviestinä, ne eivät ole meillä hyväksyttäviä asiointikanavia näihin liittyvissä asioissa.

Lähetettävät palautukset tulisi ensisijaisesti toimittaa POSTIN kautta, mutta jos se ei ole mahdollista, voit laittaa palautuspaketin tulemaan myös Matkahuollon kautta.
Postin kautta meille tulee palautukset päivittäin, mutta Matkahuollon kautta vain noin kerran viikossa, joten postin kautta saapuneet palautukset saamme käsittelyyn nopeammin.

Huom. Jos tilaukseesi on ollut valittuna toimitustavaksi  "nouto myymälästä" niin siinä tapauksessa myös vaihdot tai palautukset on aina tehtävä myymälässä.

Tee palautus aina Postin tai Matkahuollon ASIAKASPALAUTUKSENA.
Muista aina laittaa paketin päälle Postin tai Matkahuollon asiakaspalautusnumero. 
Meillä on postin ja Matkahuollon kanssa asiakaspalautussopimus, sinun ei palautusta lähettäessa tarvitse maksaa postikuluja.

POSTIN ASIAKASPALAUTUSNUMERO:  616797

MATKAHUOLLON
ASIAKASPALAUTUSNUMERO:  9521009 

KIRJOITA OSOITTEEKSI:

Asiakaspalautus  616797 
(Matkahuollon palautuksissa: 9521009)

Streetbeat
Porthaninkatu 9
00530 Helsinki

Jos palautat tuotteen samassa postituspussissa, jossa se sinulle tuli, niin teippaa tämä asiakaspalautusosoite vanhan osoitelapun päälle.
Muistathan myös laittaa palautuspaketin mukaan yhden saamistasi tilauspapereista ja kirjoittaa siihen mahdolliset haluamasi vaihtotuotteet.
Kun viet palautuspaketin toimipisteeseen, ilmoita että kyseessä on Streetbeat asiakaspalautus, ja pyydä kuitti palautuksesta.
Kadonneita palatuksia ei hyvitetä, jos ei ole kuittia.

Jos olet noutanut paketin automaatista,voit myös palauttaa sen automaattiin, mutta tämä koskee vain postin kautta saapuneita tilauksia.

Ohjeet Postin pakettiautomaatin kautta tehtäviin palautuksiin:

  • Hae Postin Helposti-koodi osoitteesta:  posti.fi/palautapaketti ja valitse vaihtoehdoista: "palauta sopimusnumerolla" ja toimi ohjeiden mukaan.
  • Jätä paketti Smartpost-automaattiin.

Jos asiakas tekee palautuksen muulla tavoin, kuin asiakapalautussopimuksella, häneltä veloitetaan kalliimmasta palautuksen toimituksesta aiheutuneet kulut.

Emme myöskään lunasta postista tai Matkahuollosta palautuksia, jotka asiakas on lähettänyt meille posti- tai bussiennakolla.
Noutamatta jätetty tilaus ei ole tilauksen peruutus tai palautus, vaan siinä tapauksessa asiakkaalta veloitetaan tilauksesta aiheutuneet toimituskulut sekä tilauksen käsittelykulut, yhteensä 20 euroa, tämä vastaa aiheutuneita todellisia kustannuksia.
Ulkomaan toimituksissa noutamattomista tilauksista veloitetaan toimitus- ja käsittelykuluja 40,00 euroa.
Lisäksi saattaa jäädä maksettavaksi laskutusyhtion perimiä laskutuslisiä, mikäli tilauksen maksutavaksi on valittu lasku tai osamaksu.
Paketin uudelleen lähettämisestä veloitamme vain korkeintaan todelliset postikulut.
Yleensä tarjoamme paketin uudelleen lähetyksen todellisia kuluja halvemmalla, emmekä peri käsittelykuja.
Jos toimitustavaksi on valittu nouto myymälästä, niin myöskään näissä tapauksissa noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus, ja asiakas on vastuussa laskusta laskutusyhtiölle, mikäli tilauksen maksutavaksi on valittu lasku tai osamaksu.
Säilytämme noutotilauksen tuotteita yleensä pari kuukautta.
Mikäli asiakkaan kanssa sovitaan että noutamaton noutotilaus perutaan, asiakkaalta veloitetaan käsittelykuluja 10,00 euroa.
Myös tässä tapauksessa saattaa jäädä maksettavaksi laskutusyhtion perimiä laskutuslisiä, mikäli tilauksen maksutavaksi on valittu lasku tai osamaksu.

Myös jos maksutavaksi on valittu lasku tai osamaksu, niin lasku tulee kuitenkin maksaa, vaikka tilaus on jätetty noutamatta, koska laskutuspalvelu on ulkoistettu.
Muussa tapauksessa laskun tarjoajan toimesta saattaa aiheutua muistutus- tai perintäkuluja. Asiakas on vastuussa aiheutuneista maksumuistutus-, maksuvaatimus-, tai perintäkuluista laskutusyhtiölle tai perintätoimistolle.
Jos asiakas ilmoittaa meille, että ei halua noutamattoman paketin uudelleen lähetystä, teemme sitten laskulle osahyvityksen, eli vähennämme palautettavasta summasta meille aiheutuneet kulut, ja laskun voi maksaa jäljelle jääneellä summalla, tai jos lasku on jo ehditty maksaa, niin asiakkaalle palautetaan hyvitettävä osuus.
Asiakas voi myös halutessaan maksaa aiheutuneet toimituskulut suoraan meille, jolloin voimme perua alkuperäisen laskun kokonaan, mutta tästä pitää sopia erikseen, jolloin annamme asiakkaalle maksutiedot.

Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa sekä mahdollisen myyntipakkauksen täytyy myös olla ehjä ja myyntikunnossa.

Tuotteessa pitää olla kaikki tuotelaput kiinni, joten irroitathan tuotelappuja vasta kun olet sovittanut tuotteen ja päättänyt pitää sen.
Liitä palautuksen mukaan yksi saamistasi tilauspapereista, ja kirjoita siihen mahdollinen toiveesi vaihtotuotteesta.
Muistathan sulkea palautuspaketin huolellisesti, kannattaa teipata paketti kiinni niin, että se ei pääse aukeamaan kuljetuksen aikana.
Tuotetta ei hyvitetä, mikäli se on vaurioitunut, johtuen huolimattomasta pakkaamisesta.
Aiheettomista palautuksista kaikki postikulut tulevat asiakkaan maksettaviksi.
Huomaathan että jos esimerkiksi vaatteessa on lemmikkieläimen karvoja, se ei tällöin ole alkuperäisessä- eikä myyntikunnossa, joten siinä tapauksessa emme hyvitä maksua, emmekä voi vaihtaa tuotetta. 
Huomaathan että PALAUTUSOIKEUS EI KOSKE ALUSVAATTEITA, ei myöskään siinä tapauksessa jos asiakas on saanut alusvaatteen lahjatuotteena eli jos asiakas palauttaa muut tuotteet niin siinä tapauksessa lahjatuotteen hinta veloitetaan asiakkaalta.

Myös jos asiakkaan tilauksen arvo jää palautuksen jälkeen niin pieneksi, että se ei oikeuta lahjatuotteeseen, niin lahjatuotteen hinta vähennetään asiakkaalle maksettavasta palautuksesta.
Jos kaikki muut tuotteet palautetaan, mutta asiakas pitää saamansa lahjatuotteen, lahjatuotteen arvo vähennetään hyvitettävästä summasta, myös kampanja-lahjatuotteiden osalta.
Jos tilauksessasi on ollut valittuna ennakkomaksu tilisiirrolla-vaihtoehto, niin tarvitsemme tilinumerosi Iban-muotoisena maksupalautusta varten.
Jos olet maksanut tilauksesi tilauksen yhteydessä normaalisti verkkopankissa, luottokortilla tai valinnut maksutavaksi lasku/osamaksu-vaihtoehdon, niin emme tarvitse tilinumeroasi.
Ilmoita mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.)
Verkkopankilla, luottokortilla tai laskulla/osamaksulla maksettujen tilausten palautukset hyvitetään Paytrailin (maksunvälittäjän) kautta, jota kautta maksu on meille myös tullut.
Palautusten maksuhyvitykset käsitellään yleensä 14 vrk. kuluessa  palautuksen saapumisesta. Jos jostain syystä et ole tuona aikana saanut hyvitystä tai ilmoitusta hyvityksestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Verkkokaupasta tilaamasi tuotteen voit myös vaihtaa tai palauttaa
Streetbeat-MyymäläänPorthaninkatu 9 Helsinki.
Ota tällöin saamasi tilausvahvistus tai kuitti mukaan.

 

Maksut Luottokunnan (Nets) kautta

 Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Yleiset ehdot

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli verkkosivuillamme on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. tuotteen hinta on merkitty virheellisesti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €). Edellä mainituissa tapauksissa olemme yhteydessä sinuun ja kerromme virheellisestä hinnasta.

Sivuiltamme löytyvien tekstien ja kuvien kopiointi, lataaminen, siirtäminen tai muu vastaava toiminta on kiellettyä, ellei sitä ole erikseen ja kirjallisesti meidän puolelta sallittu.

Streebeat ei vastaa virheistä, joita sivuston teksteissä tai kuvissa saattaa esiintyä. Pyrimme kuvailemaan sivustollamme myytävät tuotteet tarkasti, mutta pienet värivaihtelut kuvan ja fyysisen tuotteen välillä ovat mahdollisia ja saattavat johtua esimerkiksi verkkoselaimesta tai tietokoneen näytön väriasetuksista.

 Kauppasopimusta koskevat erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

tech